Buon Giorno...


Vaknade för en stund sedan av att Tarzan slickade mig i håret. Vad är det han vill med det?? Börjar bli en jävligt ful ovana som han har fått. Slick hit och slick dit. USCH! Nä, det får han ta o sluta med. Kan han inte bara vara söt o ligga o siva som en liten ihoprullad boll?? gaaaaaaah..

Fint väder är det ute. Eller ska man andvända uttrycket UNDERBART?? :-) Solen skiner och det är knallblå himmel..
Hade egentligen velat ta med mig själv ut på en promenad och tagit en glass i solen nånstans. Men jag måste städa...Det rycker i kroppen på mig. Konstigt att jag har blivit sån. För några år sedan skulle jag inte alls brytt mig om det låg massa skit överallt. Men nu klarar jag inte av att se kläder ligga överallt, eller kattsand överallt på golvet..
Neeej, det blir till att städa. Får sätta igång nu om jag ska hinna gå ut något innan solen går ner.

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0