Babies... <3


ÅH, har världens roligaste nyhet!!! Ska bli faster.. Igen! Denna gången är det Jesper som ska bli pappa. WEEEIII!!!
Underbart med ännu en liten bebis i familjen... <3 Dom kan man inte få nog av!! :))))

Påskhelgen har passerat lika fort som den kom. S U C K!! Varför är det alltid så? Så fort man är ledig så ska man börja skolan/jobba igen.  usch...kan inte tiden gå liiiite långsammare när man är ledig!? När man jobbar/plugagr får tiden dock gärna ticka på lite fortfare igen.  Helgen spenderades på Tjörn med nästan hela familjen. Det var som det brukar vara. LIVAT!!!







HAHA...sååå snygga!! :)))


Nu ska jag ta mig ett bad o sen ska jag lägga mig o läsa på min uppsats som jag kommer bli opponerad på imorrn. Eller vad det nu heter!!


PUSSAR
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0