The first real day!!

Jaha..nu har man börjar på allvar!! I skolan asså...O det känns kan jag säga!
Vi ska skriva ett argumentarbete om För/Mot argument när det gäller dödshjälp! Sjukt svårt då man inte får blanda in sina egna åsikter. Men det är oxå väldigt kul o intressant!!
Men jag kan oxå säga att det känns att man inte alls är van vid att sitta o ta upp så mycket information under en hel dag. Min hjärna är överarbetad o jag faller snart i koma. SNARK!
Men som sagt KUL!!! :)
Fast roligast har vi nog ändå på våra raster....





Jaha...har jobbat hela helgen. O i lördagskväll var jag ute en sväng med Annelie som jag inte har träffat på länge. Trevligt trevligt!! :)
O imorrn ska jag hem till Josefine på middag...ser fram emot!!!

JA just det!! Måste juh tacka min Underbara Milli för tipsen om hur man gör tvättningen lite roligare:

Små tips för att pigga upp tvättandet:
1.Ta på höga klackar.
2.Sportflaska m kul(m el utan alkohol)dryck i.
3.Uppiggande musik i lurar.
4.Bärbar dvd m BRA film, ställs på träbänk, sitt på stoooor fluffig IKEA-kudde framför.

TACK!!!! :)


Nää, nu ska jag hem till Mamma som sitter själv..Pappa ska gå o hejja på Gais i derbyt!! HEJJA HEJJA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0