Splash...

Och kadash..och jag har hittat min plats i soffan! Är DÖD...
Känner mig som en stel skithög. Är väl meningen att man ska göra det ibland. Typ en gång i månaden!!!!!!

 
Vill bara gå o gömma mig!!!

Nää, får se till att hålla mig framma för på Lördag fyller jag juh faktiskt år. 23 Hela STORA år!! :-) Och ingen åldersnojja har jag, även om det verkar vara en trend ibland mina vänner! Så imorrn ska vi ha lite firande för mig med familjen, och sedan på Lördag ska jag ha lite "fest" hemma med några vänner. :-) Blir nog trevligt!!!!

I måndags åkte jag iväg till Rävholmen med klassen på läger. Var sådär kul!! Kändes som jag var tillbaka i mellanstadiet. Och jag hade hemlängtan till min säng. Finns inget äckligare än att sova borta i sånna där äckliga stugor som folk har andvänt i åratal!!! Usch!! Kryper på mig bara jag tänker på det. Och spindelrädd som jag är, lyckades självklart alla spindlar hitta till just MIG!!
Nä, tack o lov för Landala!!! Hem ljuva Hem...

Näää, ska nog ta mig ett glas Cola!! Åhh, vad gott! Sen blir det att hoppa i sängs o läsa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0