Oj da...

Det var lääängesen jag bloggade sist!!!
Har mycket o ta igen..o det vet jag inte om jag orkar göra idag! :-)
Är trött som vanligt o måste ta tag i o läsa en bok tills imorrn. Men jag orkar inte...Snark! Men joda, jag ska!!! Kvinnohistoria...låter det lockande??? :-)
Men det är rätt intressant trots allt...mycket man inte vet faktiskt!!

Jaha...jag har juh fyllt år som ni såg i det senaste inlägget jag gjorde. Kvällen slutade i ångorna av alkohol..usch!!!
Men kul hade jag...tills min underbart fina jacka som jag älskade över allt annat (om man nu kan göra det med en jacka?) blev stulen. :-( Har letat som en dåre efter en likadan igen, men den finns inte. Kanske nån som kan hitta den åt mig????? Elvine skinnjacka av modellen Olga!!!!! HJÄLP MIG OCH LETA!!!!!!!!

Hela förra veckan hade vi TemaVecka i skolan. Jätteroligt faktiskt! Då fick alla elever välja på runt 10 olika saker man kunde gå på under veckan. Det fanns tex. Filmvecka, KulturVecka, Dansvecka, Äventyrsvecka....Gissa vad jag tog???? GBGS HISTORA!!!! :-) Otippat va????
Men det var riktgt kul o intressant....men kanske för att vi har världens bästa lärare!!! LENNART!!! :-)

Helgen spenderade jag på Ikea..jobbade jobbade o jobbade!!!!! Inget annat kul att rapportera tyvärr...

Idag var jag på stan o köpte bla ett par nya skor som jag varit o spanat på länge. Väldigt fina!!!! Me like a lot!!



Sedan har jag även blivit helt inne på att skissa. Fick juh massa sånt när jag fyllde år, så jag har börjat komma igång med det igen. Spenderar numera kvällarna åt att skissa o måla o sudda o måla lite mer...SKIT KUL!!!! :-)
Här är en liten bild jag har jobbat på...men den är dock inte riktigt klar ännu. Näsan har jag lite mer jobb på...



Näää..DAX O BÖRJA LÄSA ELIN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0