Hmpf...

Usch...man mår som man förtjänar idag!!! Tycker jag skriver det i vart o varannat inlägg. Vad hände med mina mål???
Vart tog dom vägen?? Jaja..kan ju inbilla mig själv att detta bara är en liten övergångsperiod. FAST, jag drack faktiskt inte så mycket igår..så det är ett litet steg mot bättring. Nää, låter juh som jag har problem med alkoholen, det har jag INTE! Men tycker dock att det kan bli en aning förmycket vissa av gångerna man går ut. Onödigt!!! :)


Igår var jag på IkeaParty!!! Bäckebolarna o Kålleredarna tillsammans under samma tak..Men det var grymt kul!! :) Lasse Kronèr va oxå o hälsade på. Oanat!! haha..alla fick sig nog en snopen min när han steg ut på scenen!!
Men som sagt...kul!!! :)

Snart måste jag springa iväg för att möta upp Mamma o Pappa. Ska sedan möta upp Jesper o Anna för att gå o kolla på Mama Mia!! :) Ska bli trevligt...o sen ska vi på middag hos Jonas o la famiglia!!

Imorrn bär det av till Rävholmen med klassen. Ska på läger i 2 dagar. Spännande. HAHA! Vi får väl se om vi har tur med vädret eller måste klaffsa runt med stövlar o regnställ hela dagarna.

Nää, nu måste gååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0