Ett skepp kommer lastat med kakor..

Sitter just nu o väntar på Josefine som erbjöd sig så snällt att komma hit med kakor.. :)
Har satt på kaffe o gjort saft, så nu väntar jag bara henne...

Igår var en händelserik dag. Först var jag i skolan o satt o skulle jobba med ett arbete, vilket inte gick helt på räls. Vi lyckades få gjort... INGENTING!!! Så är det ibland när man har grupparbete o bara flummar runt. Sitter o skrattar åt skit saker o fjantar runt. Skärpning tjejer!!! :) Fast kul är det juh...Who can blame us??

Sedan gick jag o hämta mina två underbara systersbarn. Sötnosar! O vi 3 tillsammans gick upp till Jonas där även Mamma o Pappa var o fikade

.

På kvällen gick jag till Malin o sjöng SingStar. Fuck va bra jag e!!!!!! :)


O sedan mötte jag upp Esra för att gå ut en sväng. Men ack va det var dött på stan. Folk har nog gått i ide!!

Näääähhh...nu får Josefine ta o komma! I want cookies. COOKIES!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0