en öl, eller kanske två...

Jaha..fredagskväll o här sitter man i sin ensamhet med en öl i handen. Fast rätt skönt..bara jag o ölen!!! :)

Kanske ska träffa min tjockmagade Hanna lite senare. Hoppas verkligen det för jag saknar henne MASSOR!! O har inte fått hälsa på fjutten som ligger där inne på läääänge nu. Tänk om den glömmer bort mig!!!???  :)

Vad kan jag berätta om denna veckan då?? I och med att jag har haft så mycket för mig har jag lixom inte hunnit uppdatera min blogg. Är man Upttagen så är man...
I måndags hade jag iaf besök här hemma!! Milli o Jonas var här o hälsade på o drack upp mitt vin o öl.. HAHA! Men trevligt var det iaf... :)
.

Ii tisdags var vi(SKOLAN) på i Skärhamn o gjorde ett besök på akvarellmuseet. Sådär kul måste jag säga!! Blev VÄLDIGT våt om mina små fötter o det var kallt...Vi hade kul på bussen iaf!!!

jag o Mailn o Lilla Jannike som ser så road ut!! :)


Igår va jag o Esra på SATC..!! Har redan sett den en gång. Men den va dock lika bra andra gången!! Nån som vill se den en tredje gång så hojjta till!! :)

Nää, nu ska jag ta mig en öl till!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0