Daaaaah...

Jag är sjukttrött nu!! Hade mer än gärna lagt mig i sängen en stund o slutit ögonen o somnat..MMM!!! Jag vill!! Men jag kan inte!! SUCK! Ska snart gå o jobba..
Har inte haft en ledig dag sen jag kom hem från Bcn. Har varit i skolan eller jobbat varje dag. Men på LÖRDAG, då är jag Ledig!!!!!!!


Igår var jag på middag hos Josefine! Mycket trevligt. Hon bjöd på mat för ungefär 100 personer. Har nog inte varit så mätt på ett bra tag. Har nämligen en tendens att glömma o äta nuförtiden.
Det var iaf Jag, Josefine, Andreas o Marcus som höll till runt bordet. Sedan spelade vi Twister oxå. KUL!!!!! jag vann dock inte för vissa fuskade...! Haha..
En annan rolig sak jag hittade utanför där Josefine bor..HAHA!! :) Elin-Humor kan man väl kalla det...
.

Hela min nya kalender börjar bli helt nedklottad med saker som ska göras med skolan. Kul faktiskt.. Känns som man har ett liv igen. Eller kanske inte, för jag kommer inte ha tid att göra andra saker. Men man får väl vara nöjd med att man gör nått....

Nää, nu ska jag ta på mig o gå o leka barnvakt!!

Kommentarer
Postat av: josefine

Nu har jag länkat dig på min blogg.. Do the same bitch.. kisses n hugs

2008-09-04 @ 14:26:01
URL: http://ungefrokenherlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0