YEASSSS!!!

HITTADE MIN JACKA!!! Eller nja, inte direkt. Men nästan...
Var på stan idag med Mailn o sprang in på Carlings för att hon skulle kolla på byxor. Går runt o tittar lite ointressant på sakerna där inne när den helt plötsligt finns framför näsan på mig!! En svart skinnjacka med luva o tom snyggare än den jag hade innan...för billgare penning!!!!! KAN DET BLI BÄTTRE????!!!! :-) Det gjorde min dag..o morgondag o hela jävla veckan!!!
Köpte även ett par grymt snygga känger eller vad man nu ska kalla dom. För mian födelsedagspengar, så tack Mamma o Pappa för dom väldigt fina skorna. :-)

Men dom är dock finare i verkligheten än vad dom blev på kortet...

Sedan har jag även varit o lyssnat på Gbgs ungdomssymfoni på Artisten. O nej, jag gick inte dit frivilligt...det var med skolan! Sjukt segt...då jag tyvärr inte är speciellt intresserad av sådan musik. Dock kan jag tycka det är ganska lugnande o lyssna på ibland, men inte idag. Var stressad över att lilla Josefine satt hemma hos sig o väntade på mig med en gooood pizza.

Jahapp...dax o hoppa i säng nu då klockan redan är lååååångt över läggdax för mig!!! Natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0