WEEKEND!!!!



YES YES!!
O jag är leeeedig... :-)
Ska bli så skönt o bara kunna göra vad jag vill när jag vill. Ligga i sängen på morgonen utan att behöva stressa upp!!!

Sitte o pratar med Malin på msn o hon var otroligt lessen över att jag inte uppdaterat min blogg på hela dagen...
Så hon kom med lite förslag på v ad jag kunde skriva om!!!!  HAHA!!!

" du ska ju skriva om åderpålar o hur mkt du tycker om din kompis malin bums! "

Ja, Malin tycker jag juh om VÄLDIGT mycket då jag är så illa tvungen att spendera mina dagar på skolan med henne.
Dagarna utan henne på Gbgsfolkhögskola känns långa o gråa...Never leave me Malin!!!!! No No Noo...LALA!!

Och om åderpålar finns det väl inte så mycket att skriva om som inte skulle genera min kära familj som läser detta!!
Men kan väl säga att dom är väldigt andvändbara... :-) det kan nog dom flesta hålla med om..

Yepp Yepp..
Imorrn är det matte på schemat!! Otroligt upphetsande...


xoxo


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0