Titta vad jag hittade...

Sitter nu hemma hos mamma o pappa o kollar igenom mina bilder som ligger på denna datorn. Hittade en bild på en skiss jag gjorde för några år sedan. Motivet kan man disskutera (haha) men själv skissen tycker jag faktiskt är riktigt bra. Synd att den blev kvar i Italy.
 

jaha...iaf, sitter här hemma hos mamma o pappa o känner mig helt tung i skallen. Gick hit upp efter skolan då jag inte ville gå hem för jag var rädd att gubbarna som ska fixa min strömbrytare i köket skulle komma o störa mig!!
Så jag gick hit o somnade som en liten bebis. Usch vad trött jag var....O nu sitter jag här med flera liter betong i huvudet!

Imorrn ska jag jobba på förskolan. Men först är det skola halv 9 till 9.45. Känns mycket motiverande o gå dit i 1 timma. Men men...MÅSTE MÅSTE!! duktig som jag är :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0