Tandläkarskräck...

Äsch..har jag juh inte! :-)
Faktiskt aldrig haft det...men jag kan dock förstå dom som har det. Det är lixom en speciell lukt där, o sedan ljudet av borrar som tränger sig in i tänder så det tjuter. O sen är det kanske inte heller speciellt skönt med alla saker i munnen, o ligga där o gapa. Det kontsiga är att varje gång jag går ifrån tandläkaren så känns det som mina tänder är trasiga. Tandköttet blöder o tänderna känns ömma på nått sätt....
Jaja..nu är jag 500 spänn fattigare med förhoppningsvis får jag ha kvar mina tänder några år extra oxå. :-)

Ska snart ta o sätta igång med min städning o tvättning, men först vill jag att dom ska komma o laga min strömbrytare. Dom ringde mig precis o sa att det var någon elektriker på G som skulle kolla. Men ännu har ingen dykt upp...

jaja..kan juh alltid börja med att diska!!



Skulle prova o se om det gick o lägga upp bilder nu...o det funkar!!! :-)
Så Tarzan hälsar oxå...



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0