Tack för tipset!! :-)

HAHA...fick precis ett tips ifrån Emmeli om att man kan ta bort badkarskanten och komma åt där under.
Tänkte visst inte så långt!!! :-)
Oxå för att det är lite väl jobbigt o bökigt att fixa med det...!! Nån som vill hjälpa???

Idag har jag hängt hela dagen hemma hos mamma o pappa, likaså gjorde jag igår. Mamma är hemma ifrån jobbet, så nån får juh ta o muntra upp henne!! JAG!!!!
Idag har vi sett Ghost på film, mycket bra. Hade faktiskt inte sett den innan. Vet juh att det är en kultrulle som man "måste" se. O nu har vi gjort det!!!!
Drack oxå julmust idag för första gången i år!! And I love it...o nu är det bara exakt 2 månader till jul oxå!!
Tiden går fort... Älskar Julen o allt som har med det o göra!! Nog den bästa tiden på året...o sommaren när solen skiner!! O våren när allt spricker ut...o hösten när alla blad börjar färgas o luften är sådär lätt o solen skiner. Äsch, allt är juh bra så länge det är bra... :-)

Ikväll ska jag ut o fika med Esra som jag inte har sett på evigheter. Ska bli rikigt trevligt.
Men måste i säng tidigt idag om jag ska vara en pigg nyckelpiga imorgon. Tar mitt uppdrag på fullaste allvar!!!
Folk har bett om kort...men jag vet inte!! Maybe.. :-)


Imorrn är det Malins B-day!!!!!! Då ska det firas...TJOHOOOO!!!!





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0