Varning!!!


HAHAHA...Har nog tagit det fulaste/hemskaste/vidrigaste kort på mig!! Döm själva... :-)



HAHA...jävlar asså!!! Vad tycks????

Idag slutade vi skolan tidigt!! Sköönt..
Så jag o Malin tog en liten sväng på stan. Malin blev påpacklad ett mobiltbredband till hennes nya dator o en ny mobil. O jag var riktigt avundsjuk!!!! Ville juh oxå ha nått nytt o glädjas åt..
Höll på att köpa ett par skor, men det satte jag stopp för!! Mitt beroende får inte ta över mitt liv..SKOR ÄR EN DROG SOM JAG NU SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG BOTA IFRÅN!! Iaf tills jag har pengar så det räcker o blir över till ett par...

Sedan satt jag även barnvakt åt min lilla prinsessa Adela!!! Så trevligt så.. :-)


Har nu suttit o lipat framför Grey's!! Jag är torsk på det o på Brothers and Sisters som jag lipade loss till igår kväll...Illa illa!
Och drukit upp all Pucko har jag gjort oxå...SUCK! Vad ska jag nu ha imorgon bitti??? Får nog börja med att köpa hem 2 liter varje gång...för 1 liter försvinner juh tydligen vansinnigt fort!! SLURK!!!


Nä, nu blir det till att läsa lite i Mörka Hjärtan eller vad den nu heter...en bok som skolan tvingar oss att läsa! Mycket intressant...Hmpf!


Lite söt är jag väl iaf... ;-)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilket fruktansvärt kort rent ut sagt....men det visste du ju redan ;-) hehe!! ringer när du slutat sen. puss

2008-10-09 @ 09:56:03
Postat av: josefine

inga mer pucko ditt pucko... fyyy inte bra att dricka sånt.. =)

2008-10-09 @ 14:31:34
URL: http://ungafrokenherlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0