Oj oj oj...vad hände lixom?



Igår blev det en otippad utekväll. Men fan va kul det var!!!! :-) Jag tror att jag o Mackan är ganska så bra  på att göra våra kvällar helt galna!!
Hittade ett kort på Marcus mobil från i sommras. HAHA, då mådde jag inte alls bra...
Plus kolla in Marcus snygga skor. Inte alls förstora eller så! :-)



Men solen lyste iaf!!! :-)

Idag har det varit första dagen på höstlovet.
Jag har lixom lov igen. Heeelt sjukt!!! Men jag klagar inte...Väldigt skönt ska jag säga! Tycker att lov borde införas även om man inte pluggar på fhsk eller grundskola/gymnasium.

Imorrn ska jag o modern min passa Mille o Mio. Ska bli mysigt!!!!!! :-)

Nu ska jag ta o tända alla mina nya doftljus som jag varit o köpt idag.


xoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

OMG!!! =)

2008-10-28 @ 00:16:37
URL: http://ungafrokenherlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0