Ögonlocken har aldrig känts så tunga...

Har satt mig själv rejält i skiten. Skulle ha läst ut en bok tills imorrn i skolan. Jag har verkligen försökt att påbörja denna boken i snart 2 veckor, men för varje blad som går så blir jag bara sömnigare o sömnigare...o helt plötsligt ligger den åt sidan o jag har somnat eller hittat nått annat intressantare att läsa. O vips så är det söndagen innan deadline, o jag har kommit till sida 20!!!!!!!!! Ooops...Men motivationen till att läsa denna tråkiga bok finns verkligen inte...
Jag älskar att läsa annars, men när det är böcker som jag blir påtvingad till att läsa, så säger det bara STOPP!!!

Nää, jag får helt enkelt försöka o försöka, för jag MÅSTE juh!!! :-(

Annars har jag bara jobbat hela helgen o inte gjort nåååågot kul. Därför ska jag försöka planera upp en fullspäckad vecka...

Måndag - Nja, kanske inte så roligt...ska på nån elektrokonsert med skolan.
Tisdag- Yoga o sedan träffa Josefine!!!
Ondag- Träffa Viktoria
Torsdag- Skivstångspass
Fredag- LEDIG!!!!!! :-) plus afterwork med jobbet
Lördag- Ut med jobbet...
Söndag- Njuta av att vara ledig...


ja, liiiite planerat har jag iaf...!!

Nä, nu kallar Mörkrets Hjärta. Eller inte... :-(


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0