Ny Dator!!!! :-)


Idag har jag hämtat ut min fina nya bärbara dator!!!!!!
Känner på mig att detta kommer bli min nya bästa vän...Känns redan väldigt bra imellan oss två!! :-)

Annars gör jag inte så mycket just nu. Sitter o väntar på att tvätten ska bli klar...
Blev lite ändringar i programet nämligen. Skulle juh ha gått på en elektrokonsert med skolan idag, men istället blir det Operan på onsdag. Kul det oxå.. :-)
Tydligen nån balettföreställning!!

Håller på o småplockar här hemma oxå. Känns som att det är ett måste när man ändå tvättar...två flugor i en smäll!!

Nää, nu ska jag luta mig tillbax i soffan o bara kolla på min fina nya dator!!!!



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0