Mycket trevlig middag...


Ska snart ta o hoppa i säng! Börjar bli dax nu...Gäsp*
Har varit på middag hos Marcus mamma ikväll. Mycket mycket trevligt OCH gott. :-)
Inte var dag det händer.

Här är jag o Marcus...dock är detta kort från en av våra vilda utflykter från i sommras. HAHA!!


Nu börjar jag bli riktigt trött i huvdet, men känner inte rikigt för att lägga mig ännu. Har ju trots allt lov!! Och snart är det slut.
Får väl passa på nu då dom sista dagarna här att leva lite lov-liv...vara vaken länge o vakna sent!
Imorrn har jag verkligen ingenting inplanerat mer än att jag ska fortsätta städa, då Tarzan förstörde mitt städhumör tidigare idag. Så jag fick inte gjort så myvcet mer än att diska disken o byta rent i kattlådan.

Näää, nu blir det ett bad o sedan lite bok.

God Natt kärt folk...


xoxo

Kommentarer
Postat av: josefine

haha jaa skyll på katten :P hehe pusssssssss

2008-10-31 @ 00:35:56
URL: http://ungafrokenherlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0