Missing...

Saknar underbara sommartider...
O här hade jag då tänkt lägga upp lite bilder från sommardagar som har passerat, men det går tydligen inte! :-( Sånt kan jag bli riktigt irriterad på. Usch, gillar inte när saker o ting inte går som det ska...
Har proppat i mig alldeles förmycket godis ikväll oxå. Känner mig som en uppsvälld gelèråtta!!!


Imorrn ska jag till tandläkaren som sagt...o är därför "ledig". Ingen idè att springa till skolan efter det för bara en timma där.
Neeej, så därför ska jag ta en heldag med städning o tvättning. Kan verkligen behövas.
Plus att jag hoppas att I.D.I.O.T.E.R.N.A kommer o lagar min strömbrytare imorrn oxå. Har gått 3 veckor sen jag sa till första gången om det!!!
Om dom inte kommit imorrn blir det då 3:e gången jag går o påminner dom. Oops får man väl höra igen! SNARK!!
Blir trött på folk som inte kan sköta sitt jobb.

Nej, nu så ska jag lyssna lite på Duffy o försöka invänta sömnen för en gångs skull...


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0