Jobbigt...


Jobbigt när man är rastlös o inte vet vad man ska göra.
SItter o kollar runt här på nätet lite..hittade en fin bild på en av de vackraste kvinnorna i världen!!
LIV TAYLOR
 

Finns inga ord.. :-)

Sitter o känner att mitt hår börjar bli lite slitet nu. Dax att klippa mig?? O kanske färga det??? Har juh funderat o funderat på det här med mörkt hår. Jag vet juh att jag trivs i det...men det försvinner juh direkt! Skit trist juh..
Äsch, kanske ska färga det rödare???
Hmm..ja, jag vet inte vad som kommer ske!

Ikväll blir det musikal på Artisten med skolan. Känns som det är nått nytt varje vecka som vi spirnger runt på...
Jaja, sitter man bara i ett klassrum o häckar klagar man juh bara på det. Be Happy!!!!

Sitter o väntar på att Hanns lilla bebis ska titta ut snart oxå!!! Längtar....  :-)

O till helgen ska jag jobba på Ikea, men dock inte som vanligt. Ska springa runt i en nyckelpigedräkt o dela ut godis...HAHA!! Det kan ni se framför er va??!!! :-)


Nää, nu håller Tarzan på att riva ner allt jag har stående på badkaret. Tydligen något kul med det där...o sen ska dom gärna puttas in under badkaret oxå, så jag helst inte når dom utan måste köpa nytt.

Solen skiner idag oxå!! Välkommen med öppna armar...


xoxo




Kommentarer
Postat av: Hanna

nyckelpigedräkt?? hahaha! jag måste dit å kolla.....:-)

2008-10-23 @ 08:17:04
Postat av: Emmeli

hmm...snygg med nyckelpigedräkt du :) Och Elin...man kan faktiskt ta bort badkarskanten och komma åt både saker och för att städa under badkaret ;) ..hehe

2008-10-23 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0