Gillar inte att bli uppläxad..






Nej usch, är på dåligt humör nu igen!!
Pratade precis med en viss person som måste  "läxa upp" mig för att jag inte varit i skolan. Jag har knappt sovit en blund inatt o orkade verkligen inte gå idag. Vi hade EN lektion. Varför kan folk bara inte låta en vara utan att lägga in massa små kommentarer om attt man kanske inte borde jobba varje helg utan statsa på att vara i skolan varje dag ist. DET HAR JAG VÄL GJORT!!!!!?????? Detta är 2 gången jag missar en dag i skolan...på två månader.
I tisdags var jag inte i skolan pga att jag var hos tandläkaren, men vi hade inga lektioner. Sen har jag varit hemma EN gång innan dess pga att jag hade MENSVÄRK!!!


Nää, nu måste jag ta o lugna mig....blir bara besviken när det känns som att folk fortfarnade ser en som en liten snorunge som inte kan ta ansvar för mina egna saker.
Kan väl hända att jag fortfarande är det i vissa sammanhang, men inte när det gäller skola eller jobb!!

Ska strax studsa iväg o träna Skivstång med Emmeli..får väl se hur det går!! :-) Första gången jag provar på. alltid kul med nått nytt iofs.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0