...??



Är det meningen att det alltid ska vara sånt pissväder när man är ledig??
Fast iofs, så hade jag nog inte satt min fot untanför dörren iaf.  Har gått o blivit min värsta mardröm, SPELBEROENDE!!
Ja, inte att jag sitter o spelar bort massa pengar som jag inte har, utan har blivit torsk på CSI!!
Sjukt roligt dataspel...man ska lösa mordgåtor precis som i serien. Och man fastnar i det. Mycket underhållande. :-)

Men nu har jag fått slita mig ifrån spelandet o börjar tänka på vad jag ska ha på mig tonight..
Ska ut o äta med jobbet o sedan blir det väl utgång kan jag tänka mig.
Synd bara att pengakassan inte klirrar alltför starkt., får bli en nykterkväll. Maybe One drink!! :-)



Ett tips:

En bra låt just nu är: Beyonce - If I were a boy!!!  Lyssna o njut...  :-)


Nää, nu ska jag diska lite...KUL!!!!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0