Är hemma nu..

Är hemma nu o har smällt i mig två ostfrallor med massa äckelpäckel på....baconost, brieost, parmaskinka o gurka! Men väldigt gott... :-)
O ett glas Pucko!!! Finns det nått godare?? Har nog blivit beroende av det den senaste tiden. Och Chailatte. Har älskar det ett bra tag, men det är först nu som har jag köpt hem sånt där pulver som man gör det på...OOOO jag överkonsumerar det ganska rejällt!!! haha..

Imorrn ska jag till tandläkaren. Har inte varit där på några år nu, så det är väl dax. :-) Haha..skyller på att jag bott i Italien o kommit bort i systemet på nått sätt.
Vem älskar att gå till tandläkaren lixom? Men det är en nödvändighet om man vill ha kvar dom i framtiden..

Ska nog ta mig en titt upp till Mor & Far nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0