Åh..



Åh, jag har visst "råkat" förtränga att jag skulle ha gjort klart en uppsats o en reflektion denna veckan. Oj da!
Men reflektionen är nu klar och även kladden till uppsatsen. Såå lite duktig är jag iaf! :-)


Usch, nu ska jag berätta en sak som får mitt hjärta att gråta.
På min brors balkong har det alltid suttit en fiskmås. Varje dag sitter den där på räcket. Nu är det så att den har råkat ramla ner på insidan av balkongen och kan inte komma därifrån för den är skadad.
Så den ligger där och bara kollar in i väggen. Var uppe och matade den idag, men vad ska man göra???
Jag ringde även till Djurens Vänner och dom sa att man ska ta den till polisen så får dom avliva den. Ehh, hur ska jag lyckas få dit den här stora jättefågeln som flaxar så fort man kommer i närheten av den??
Usch, det gör mig så ont att se den ligga där alldeles själv...
Fina lilla fiskmås!!!




Åter till dagens aktiviteter:
Ikväll ska jag iväg o bowla med Hanna och hela hennes följetåg. Ska bli mycket trevligt!!

Och sen jobbar jag heeela helgen. Så det blir inte så mycket mer gjort denna veckan!






xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0