Jag o Mio min Mio..


Ja, jag har precis umgåts med min Mio! :-)
En helt underbart glad unge. Det är min Mio det!!! Han håller förresten på o tappa sin framtand. Försökte få honom o dra ut den. Men det var visst inte så poppis. Haha!!!


Har också haft besök av en annan liten favorit. Adela lyste upp den mörka vinterkvällen med sin närvaro! Sötnos...
Härligt med barn!!! Dom lyser upp ens tillvaro. Tur att vi är så berikade med ungar i familjen då. :-)





Idag har vi haft redovisningar i skolan. Usch! Varför är man (eller jag) alltid så nojjig precis innan jag ska gå upp o redovisa. Inte att jag egentligen tycker det är speciellt jobbigt när jag väl kommer fram. Men just den grejen att sitta o vänta på MIN tur tycker jag är fruktansvärt. Men det gick iaf helt okej.
Måste bara dela med mig av hur underbar Malin var på hennes redovisning idag. HAHA! Det gjorde min skoladag iaf.

Hon skulle vara Gunnvald i Änglagård. Likt eller hur?! Haha..



Har fortfarande inte kunnat flytta hem. Inget gjort. Inga nya fönster. Tröttsamt!!!
Men snart hoppas jag på att få sova i min egna säng igen. Längtar. Tror att Tarzan oxå saknar nr.23 lika mycket som jag.


nej, nu ska jag springa över till mig snabbt för att titta på Nya Beverly Hills!!! :-)


xoxo







Kommentarer
Postat av: malin

haha, elin!! han heter gottfrid!! gottfrid!!

2008-11-24 @ 22:02:21
URL: http://prideochjavelskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0