Titta va jag hitta...



Haha..hittade detta roliga kortet på mig från Milano. Nästan exakt ett år sedan jag var där senast.
GUD VA KUL JAG SER UT... HAHA! Ser ut som något taget ur en gammal svartvitfilm.
Inget ont till Neda som gjorde denna fina stajling...men är det riktigt jag?? :-)

Tyckte det var lite kul o se hur man sett ut under årets gång!

Nu ska jag försöka sova..trots att det faktiskt just nu verkar helt omöjligt. Halsen rasslar o lika så mina lungor, nästan rinner o mina ögon oxå.
Vi får väl se när John Blund kommer till mig inatt..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Hanna

underbart kort!! hehe ;-) ser ut som du lever på typ 40-talet....sjukt annorlunda ser du ut men ett väldigt fint kort iaf!!!

2008-11-21 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0