Snöar det?


Kom precis in efter att ha varit ute o tagit en nypa luft...o det simmade runt snöliknade saker i luften. Dock var det nog snöblandat regn..Men nu är alltså snön på väg hit oxå.
Har varit skadeglad åt alla andra som har råkat ut för snöhelvetet  HATAR SNÖ!!
Eller är väl trevligt så länge sen ligger fin o vit på marken. Men det är tyvärr inte länge den gör det. Nej, den blir en grå/brun sörja som bara klaffsar runt ens fötter. Usch!!
Fast luften var kall o härlig. Som jag längtar efter att få andas in den..  MMM!!!
Känner mig helt instängd ifrån omvärlden. Men imorrn ska jag försöka ta mig ut en sväng. MÅSTE se så att Göteborg står kvar.
Har också varit o hämtat Tarzan. Tyckte inte han skulle ligga själv där hemma i fängelset. Så han har också flyttat hem hit till mamma o pappa.
Så nu blir  vi väl två som ska ligga i denna pyttesäng o knö. Han brukar alltid krypa upp i sängen på natten o knö ut mig eller in mig.

nej, nu blir det nog ett bad o sedan lite bokläsning. Pamela Andersons bok; STAR!! Får se hur den är...


xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0