Kvinnohistoria är inte roligt..


Usch. Blir lika trött o uttråkad efter varje gång jag varit på en sån lektion. JÄMT samma saker vi gör..vi läser ur den tråkigaste och mest ointressanta bok jag någonsin hållt i min hand. (förutom mörkrets hjärta) Och efter vi har läst ett kapitel ska vi återberätta detta för resten av klassen, som är heeeelt ointresserade av att höra vad jag läst om, när deras kapitel var minst lika tråkigt. Ja, tråkigt var det iaf. SUCK!
Tur att man hade Malin vid sin sida då. Så vi kunde leka lite Rikard o Annette... ! ' O, du är SÅÅÅ go'  'Å jag älskar daj så JÄVLA mycket Annette' 
Ja, 'Ensam mamma söker'' har varit vårat stora gemensamma intresse idag. Vi kan inte sluta och skratta åt Rikards sliskiga o äckliga försök att vara kärleksfull. nej, det blev helt enkelt förmycket. Så det är våran glädjeupphöjare iaf några dagar till.

Nu så har jag suttit o trixat lite med ett kort jag har. Fixade en sån där "vattenstämpel" på koret, om nu någon skulle försöka o ta det. Haha! Och sedan kunde man spejsa till det ytteligare lite...
Kul o sitta o mixtra.



Jag ska nu ta och dra mig hem till Josefine för lite glögg, pepparkakor och ädlelost! Mums...
men kylan ute lockar inte. Men tur att jag har min STORA och sköna jacka då. :-)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0