Julkänslor


Idag kände jag att julen faktiskt snart är här... Julkänslor!!!
Har varit med Hanna o Casper på stan hela dagen och gått runt. Redan vid klockan tre så började solen gå ner, o det blev allt mörkare o mörkare. Och det är juh ett tecken på att vintern är här, och med den kommer juh även julen! Och alla ljus som är uppsatta, och granen på Gustav Adolfstog...och kronhusen som är prydda med  1000 smålampor. MYSIGT!!
Dock var det mindre kul att man knappt har några pengar kvar då alla räkningar och dylikt är betalat. Så det blev två par byxor på rean. Dock får jag lämna tillbax ett par som det var ett stort hål i... Typiskt! Men det var väl inte meningen att jag skulle ha dom. Kanske hittar något roligare för dom pengarn? Åker juh till sthlm nästa helg. Kan juh säkert spenderas där om inte annat.. :-)
Var iaf jättemysigt och träffa hanna och hennes andra häft. Han har redan hunnit bli så stor på bara 3 veckor!!

Igår spenderarde jag dagen med Mille!!  Han är oxå en av underverken i familjen :-) Hämtade honom på förskolan och gick sedan hem. Vi spelade spel och tittade på film. Hade det riktigt mysigt!



Nu hade jag tänkt att sätta mig och vara duktigt och plugga lite. Får se hur mycket ork jag har. Men ska iaf försöka att orka med och skriva några sidor iaf...




xoxo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0