Jag har flyttat..



Ja, jag har flyttat hem till mor o far tillfälligt då jag inte vill bo i en fängelsehåla längre. Inte nog med att fönster o balkong är igenbommade, kan juh inte släppa in nått ljus utifrån heller. Åker juh gubbar fram o tillbax utanför mitt fönster hela dagarna. Så nu har jag fått nog o flyttat!!!!!
Vaknade vid halv 8 imorse av att dom körde kör i borrning. LÅT MIG SOVA!!!! Men icke, så jag fick resa mig halvt sovande o ta på mig skorna o gå över till mamma o pappa o lägga mig där o fortsätta min tillfrisknad.

Ja, jag är juh sjuk igen!! S U C K...
Så jag har gett mig själv tillåtelse att vara hemma idag och även imorrn...Känns som ett mycket bra o klokt val med tanke på att jag blir anfådd bara jag går upp ur sängen o in till vardagsrummet.

Nej, nu börjar snart mitt kära Brothers&Sisters...

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0