Jag är FRISK!!


Nåja, mår mycket bättre än vad jag mått på en hel vecka. Jag välkomnar mig själv tillbax till livet! :-) Men jag är väl dock inte 100 % helt frisk. Men nästan...


Har varit utanför dörren idag. Jag o mor min tog en sväng ner till stan för att se om den stod kvar. Och där var den...och den lockade med en väldigt fin jacka som fick följa med hem. En varm o fin dunjacka ifrån Boomerang. Har faktiskt varit på jakt efter en liknade jacka. Och nu fann den mig!


Dock finare i verkligheten. :-)


Ikväll ska jag faktist bara ta det lugnt här hemma o njuta av att vara frisk. Haha..som om jag inte suttit inne de senaste 5 dagarna, och att det egentligen borde räcka. Men icke...
Har nog gett mig mersmak!




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0