Ikeapyjamas..


Ja, jag har bott i min Ikeapyjamas hela helgen!! Så snygg o bekväm att jag nästan tvekade och ta av den idag när jag kom hem. Eller inte!! Den snarare slängdes av, och byttes ut mot mina sköna "hemmakläder".  Mmmm!!
Nu sitter jag här hemma hos mamma o pappa och ska försöka hitta nån motivation till att börja plugga. Men den verkar ha försvunnit lååååångt bort. Hoho????

Och imorrn är det en ny vecka. Vad kommer med den??
Vet iaf att på torsdag åker jag till Sthlm. Ska bli riktigt kul och skönt att komma härifrån lite. Lite ny luft!! :-)


Min Mio har lyckats ta sitt första simmärke. DUKTIG ÄLSKLING!!!!! :-)

och så har han tappat sin tand. :-)

Nu ska jag ta och dricka upp min chokladglögg som Milli hade med sig hit igår. Gott gott!!!




xoxo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0