Helt onödigt!!


Ja, ännu en helt onödig utgång ägde rum igår.  Skulle bara gå o möta upp Marcus o Mathias för att äta något. Hmm, det slutade med ölkanna och rom o Cola. Suck! Jaaa, slutligen så hamnade vi på Nivå o sedan för en sista drink gick vi förbi Valand. INTE MIN IDE!!!! dum var den iaf...haha!



Men men..dagen är förbi o gjort är gjort. Mår dock väldigt bra idag trots att jag fick i mig en hel del rom o cola och bara fick 2 timmars sömn inatt. Kom hem klockan halv 4, satte mig framför datorn ( Är jag beroende tro???), och somnade slutligen klockan halv 5. Vaknade sedan klockan halv 7 för att gå upp o ta mig till skolan. Och jag tog mig dit!!!
Åt sedan en ooootroligt goood o välförtjänad pizza! :-)

Sitter nu o väntar på att min minestra ska bli klar. Känner mig som en riktigt italienare..haha!!

Har varit o passa lilla prinsessan nu en stund på eftermiddagen oxå.  Underbar!!!!

Nu ska jag äta...


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0