Ett glas vino rosso..


Jaa..nu ligger jag här i soffan med ett glas vin. Helt slutkörd av dagen. Har flängt framotillbax o haft 1000 olika saker i huvudet.
Men nu är jag hemma, har tagit ett varmt bad...o nu ligger jag i soffan o bara ÄLSKAR att inte göra nått. Men måste dock snart skriva rent min matteanalys. Men jag tror att jag skjuter upp det ytterligare nån timma.
Har ingen ork!

Fick min biljetter till Sthlm idag. Så den 4 december åker jag dit. Ska bli riktigt kul o skönt att komma bort några dagar!!


Neej, detta blir ett trist o kort inlägg. Men jag är för trött helt enkelt.


xoxo




Kommentarer
Postat av: malin

du är bra elin!! du förtjänar alla druvor i världen! och vi är iaf trötta ihop. thats for sure.

2008-11-11 @ 21:49:50
URL: http://prideochjavelskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0