Försova sig..

Jaha..i morse höll jag på att försova mig igen!
Vaknade med ett ryck när klockan var närmare halv 8, då jag i vanliga fall brukar stå färdig påklädd o redo att gå. PANIK!! Innan jag ens hann öppna ögonen var jag färdigsminkad o påklädd. 5 minuter tog det för mig!!! Whaaaaa!!!

Måste visa er min fina nya bakgrund på mobilen.


Mmm...Mycket gillande!! :-)

Änltigen fredag!! Och ledig helg...och det bästa av allt är att jag inte har något planerat!! Eller nja, ska vara barnvakt åt Mille en stund ikväll. Men annars..NADA! Och det är riktigt skönt.
Bara en helt fri helg.


Igår var jag o hälsade på Hanna, Hamed o CASPE!!. EN SÖTARE LITEN POJKE FÅR MAN LETA EFTER! Helt underbar..och snäll. :-)
Var riktigt mysigt att få träffa honom...


SÅÅÅÅ FIN!!!!! :-)



Sedan var jag oxå o hälsade på min kära Milli. Vi spenderade kvällen med att sitta o ta kort i alla möjliga vinklar iklädda våra nya fina glasögon.


jaha..vad ska man säga?? 



Nej,nu ska jag tvätta o dammsuga lite här hemma!



xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0