Fängelse


Jag bor förtillfället i ett fängelse. Tydligen så skulle det komma in giftiga ångor ifrån fönsterlisterna dom håller på o byter ut, så därför var dom tvungna att bura in mig ifrån omvärlden. Nu när man inte kan öpnna fönster o ventiler o balkongdörr vill man bara ha dom öpnna på vid gavel för att få in "frisk" luft. Vad händer om luften här inne tar slut då??
Kanske dör i sömnen av syrebrist????

FÄNGELSET!!!



Äsch, nu får jag sluta!! Men klaustrofobi får man iaf...

Jahapp, ingen förbättring på förkylningsfronten heller. Trist o vara sjuk när man inte ens har tid att vara sjuk!! Annars kan det vara ganska okej att ligga nergrävd i sängen under täcket o bara ligga o kolla på film hela dagarna o veta att ute är det svinkallt!!

Nu har jag varit sjukt sugen på att öpnna min glöggflaska i flera dagar, men jag har hållt mig!  Inge kul att ta premiärglöggen själv...får väl vänta på ett bättre tillfälle.
Min bror tycker tydligen jag är en vinpimplare, så jag får väl byta dryck... :-)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0