En helt vanlig dag..



Idag är en helt vanlig dag. Inget speciellt som händer/hänt..utan bara sådär vanlig o tråkig som måndagar kan va!
Grå är den oxå, dock så har regnet hållt sig på sin kant denna dag. tack o lov!!
Har oxå blivit dunderförkyld. Vad är det med mig o sjukdomar denna höst??

Neeeej, nu vill jag får fart på livet o göra grejer!!
Tur att jag snart åker till Sthlm så jag har nått kul att se fram emot. Sen är det juh JUL o då ska man inte klaga. Massa god mat o dryck som man kan trycka i sig utan dåligt samvete. Fast det brukar jag iofs inte ha annars heller.
Kan nog äta det mesta utan att sedan må dåligt av det..

nej, nu kallar min o Jannikes magar! Får väl se om man kan hitta nått o stoppa i sig i cafeet.


xoxo






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0