Delar med mig...



Jag delar med mig av den låten som just nu spelas om o om igen, Beyonce - Halo
BRA BRA BRA....UNDEBAR!! :-)
Typisk Elinlåt som många nog skulle kalla det.

Sitter annars just nu i soffan o är helt död. Har funderat på att lägga mig sen klockan 9, men det har inte blivit av ännu. Kommer sluta med att jag sitter uppe till klockan mycket sent.
Ska juh upp o jobba imorrn. Är min helg!
Varför känns det alltid en vecka i förväg när man ska jobba??

Idag har jag varit riktigt snäll mot en medmänniska. Hittade en gammal dam som velade runt ute på gården, o hjälpte henne sedan hem. Tyckte jag var snäll av mig!! :-)

Nej, nu blir det nog ett glas vin för att sedan se om det är dax för sängen..



xoxo




Kommentarer
Postat av: Sorebror

Sicken liten vinpimplare du är då. Var det inte du som skulle dra ner på drickandet. :-)

2008-11-15 @ 11:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0