Tack för en trevlig kväll...igen!

Har spenderat ytterligare en trevlig kväll med Milli o hennes familj. Började med att dom kom o hämta mig på Ikea i Svarta Faran (deras bil), o sedan bar det hem till bergen i Landala. Där blev man bjuden på mat o itvingad ytterligare ett par glas vin..

.

Sedan satt vi övermätta o kollade på SATC..



O sedan nattade jag Mio som skulle försöka sova efter mycket om o men..




O nu är jag hemma o sitter o skriver ihop denna lilla bloggen. Har en katt upp i ansiktet just nu, som sitter o försöker slicka mig i håret. What's up with that????
Varför ska han envisas med att slicka mig i håret?? Nån som vet varför dom gör så?
För jag vet då verkligen inte...

Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0