God Morgon..

Lysande sol o nästan 30 grader ute. O här sitter jag..INNE!! Ska snart gå ner o tvätta..har varit o handlat o ska snart sätta igång o städa. Det ljuva livet när man icke jobbar. .

Somnade inte förren kl.3 inatt. Låg o vred o vände på mig..tillslut satte jag igång musiken i hörlurarna o diggade loss. Brukar kunna somna då. Men icke! Till slut fick jag helt enkelt ge upp..låg o kollade rakt upp i taket o hoppades på att det skulle komma några får hoppandes. Till slut kom dom nog, för jag somnade visst...

Har förresten blivit torsk på http://www.youtube.com/watch?v=OrKFw_3Pmww  PINSAMT, eller??? Men den är juh faktiskt svängig...

Nu ska jag samla ihop min tvätt...se om jag hittar den under allt här hemma hemma.

Kommentarer
Postat av: din mamma

skärp dig! EMD???!!! suck, vad ska vi göra med dig.. jag blir så besviken ;-)

2008-07-25 @ 15:31:00
URL: http://ungefrokenherlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0