Ensam igen...

Nu sitter man här själv igen. Har varit en grym helg!!!
Men saknar Neda massor. Kändes bra att ha henne här.. :) Hon kom juh i fredasg efter att jag slutat jobba, o sedan fortsatte kvällen i drinkarnas tecken! Vi hamnade först på Bitter där jag drack massa Strawberry Daiquiri..Eller Daiquiri Fragola, som det heter i min o Nedas mun!! :) Hanna o "Fjutten" var med oss en stund vilket var OTROLIGT trevligt!!!! Sedan kom oxå Josefine,oxå jättekul!! Kvällen bar oss sedan vidare till Push!! Där var det dock Vodka RedBull som gällde...Eller VodkaBullRed, som det heter i min o Nedas mun! :) HAHAHA

Ja, helgen har varit otrolig rolig o härlig. Synd bara att man behöver vara ensam igen..skulle nog vilja ha en Neda här hemma 24/7 om jag fick!

Idag har jag varit o hämtat ut min MYCKET fina ROSA kamera!! Ohhh som jag kommer o skryta om denna underbara sak..It's beautiful helt enkelt!! :)

Tyvärr har jag varit helt tagen av stunden denna helgen, så det har inte blivit några kort. Jo, några...men dom behåller jag nog för mig själv!! HAHA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0