Skit tåg!


jaha, nu sitter man på tåget på väg till Sthlm..och jag har med mig datorn för attfå tiden att gå lite fortare. Och vad upptäcker jag??? FINNS INGA UTTAG ATT LADDA DATORN MED!!!!
Vaaa??? hur ska nu detta gå?? Får helt enketl stå ut med att den dör om ett litet tag. Och får helt enkelt titta ut genom fönstret eller på min närmaste granne. Ja, får väl hitta på nått helt annat iaf!

Annars ska det bli riktig skönt och kul att komma bort. :-)
Ska bli såååå kul att träffa RUXANDRA!!
Synd att inte Neda kunde komma med. Hade varit som förr..
Nån annan gång!!


Nej, nu ska jag titta på en film. Eller så längt som jag hinner se på den innan datorn lägger av.



xoxo





Kommentarer
Postat av: Yster

Jag tycker d e svåååååårt att läsa dina inlägg, med den fina bakgrunden.....PÖSS

2008-12-04 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0