Rosa rosa rosa..

Rosa är mitt kök!!
O har nu även målat min adventsljusstake i rosa. :-) FINT!!
Konstigt, för innan jag flyttade hit så hatade jag rosa. Nu kan jag inte få nog av det.
Men det ska vara rätt rosa dock. Stark, mörk rosa...FINT!!!
Så nu vet ni detta! Intresseklubben bla bla bla..


NYA FINA FÖNSTER!! :-)

Usch, är förtillfället väldigt uttråkad. Önskar tom att jag hade nått stort prov i skolan som jag skulle kunna plugga till. Då är det ganska illa va?
Plus att jag sitter o funderar på om rören här i huset håller på o gå sönder dom oxå. Varje gång någon spolar så låter det som allt ska gå i sönder o itu. Så lät det väl inte innan jag flyttade ut??  Hmm..
Vem har förstört rören???




Jag glömde nämna att jag har fjärilar i magen. Inte för min egen del, utan för Malles! Kan man vara så glad för någons skull att man själv får besök av de där hemska/underbara små flyglarverna? Ja, tydligen!!
Jag är iaf HAPPY för din skulle Malle!! Vinden har vänt.. KARMA IS ALIVE!!  :-)




Kommentarer
Postat av: Kia

Vilket underbart kök, helt i min stil =)

2008-12-16 @ 00:10:45
URL: http://kialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0