Nu var det vinter..


Vaknade för en liten stund sedan och kollade ut. Det var vitt på träden. Dock har det inte snöat, men det ligger massa frost på grenarna och det är minus 3 grader ute. Nu känns det lite som det ska göra vid den här tiden på året iaf. :-)
Hoppet om en normal jord är kanske ännu inte ute??


Ska snart trippa upp hem till mamma och äta frukost. Magen börjar kurra och jag har verkligen INGENTING i mitt kylskåp, mer än en flaska kolsyrat vatten från min nya Soda streamer. :Och det mättar juh tyvärr inte så mycket.

Appropå mat, så bjöd min kära syster Milli på mat igår. Skönt att bli bjudan på middag när man har jobbat en helg helg o och kommer hem och är helt slut. TACKAR! :-)
Strupen var inte torr den helller.


MASSA GODIS!

Sedan bjöd vi oxå grannarna  på skönsång i form av Abba låtar på Sing Star. Och alla vet nog hur det brukar låta.

Nä, nu ska jag dra mig upp ur sängen och iväg över gården för lite frukost. Nu orkar jag inte med den kurrande magen mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0