Jag och Mackan!

Det är jag o Mackan ikväll igen! Vi har haft en liten söt romantisk dinner hemma hos mig med
levande ljus och rödvin.Och glögg till efterätt!! :-)
Vi skulle stannat inne ikväll ,men som alltid när det gäller oss så är vi nu på väg ut en liten sväng.
Sitter nu hemma hos Mackan o väntar på att han ska bli klar.

Imorrn är det julbord på Liseberg med hela familj som gäller. MYCKET TREVLIGT!!

Har oxå jobbat hela dagen idag.

Jag saknar MALIN MASSA!! Konstigt att man kan komma nån så nära på bara 3 månader.
Men hon har mer eller mindre blivit min andra häft.
SAKNAR DIG MALLE!!
Men snart kommer du hem igen.. Nedräkningen har börjat!

Saknar oxå NEDA!! Men henne ska jag oxå få se snart då hon kommer o spendrar sin nyår här med mig!!
SER FRAM EMOT DET NÅTT ENORMT!!

NU är han nog snart klar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0