Hoppas blomman vissnar..


Tycker synd om Malin just nu som verkar råka ut för alla idioter som vandrar på denna planet! HOPPAS BLOMMAN VISSNAR SNART!!!! Eller hur Malle?? :-)
De enda konflikter jag själv kommer i närheten av är de som finns i boken om Venezuela. Så jag lever på Malin just nu! Lite spännande med ACTION!! Men jag ska rädda dig om det blir förmycket MALLE!! Lovar och svär

Annars så hållar jag på och fördricka mig på glögg och julmust. Men det är väl det julen går ut på??
Fick också en julkalender av mamma idag. En HARIBO! Haha, kände mig som 10 år igen och låtsades tom att det var den 2:e idag så jag fick öppna två samtidigt. Är det normalt?

Denna veckan blir väldigt kulturell. Ska först på Måsen imorrn med skolan, och sedan på onsdag ska vi på ytterligare en teater. Får se om jag orkar få in alla intryck.
Kan bli trångt innaför pannbenet ibland. Borde finnas mer plats där.


nej, nu ska jag unna mig ett bad! och sedan ett stort glas JULMUST!!!


xoxo



Kommentarer
Postat av: maliiin

Mmm, det e allt lite synd om malle. klart du ska skydda mej. stora starka elin liksom! ;-)

2008-12-01 @ 23:02:32
URL: http://prideochjavelskap.blogg.se/
Postat av: yster

JAG VILL OXÅ HA HARIBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-03 @ 18:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0