Gissa vart jag är?

JAG ÄR HEMMA!!! I min alldeles egna lägenhet..sååå skönt! Sitter i MIN soffa, ska sova i MIN säng. MMMM!! :-)
Dock så är jag juh "hemma" hos mamma och pappa oxå egentligen, det är juh där jag har bott den större delen av mitt liv. Konstigt det där. Vart är egentiligen hemma?
När jag bodde i Italien såg jag det aldrig som MITT hem. Utan det var här, i Landala. Vart är hemma egentligen??
Äsch, allt jag vet är att nu ÄR jag HEMMA!

Denna helgen  har jag spenderat i sängen och på Ikea. Var jag inte på jobbet så låg jag i sängen o sov. Somnade kl. 22 både i fredags och igår. Idag blir det dock lite senare. Jag väntar på att tvätten ska bli klar. Men så fort den är färdig är det sängen som gäller. SNARK!
Vart kommer all denna trötthet ifrån? Känner mig som en kärring!
kanske ska ta mig ett bad medans jag väntar på tvätten??
Ja, det blir nog så
I mitt alldeles egna badkar. :-)



Pigg på o jobba


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0