Fahcacca..

Idag har jag träffat Towe!!! JÄTTEkul.. :-) Tog igen 7 år på några timmar..haha!!
Nej men det var riktigt kul o se henne igen. Har redan bokat biljetter tillbax hit nu i januari igen..Kostade ingenting, så jag passade på!! Så vi får se om jag dyker upp här uppe snart igen..
Idag köpte jag en mp3spelare di merda, men jag ville bara ha nått som jag kan lyssna på när jag åker hem imorrn. Tiden går så otroligt långsamt när man inte har nån musik att lyssna på. Men nu är det fixat.. :-)
Ikväll blir det nog utgång. Får se vart vi hamnar..kvällen är ung!!!
Men imorrnkväll är jag tillbax i Götet igen..usch. Alltid lika trist att åka hem när man har det som roligast. Men plikten kallar (skolan)



xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0