Vad hände??

Jo tack..jag vet att det skulle börja regna o ditten o datten. Men är det inte sjukt hur vädret bara ändrar sig?? Var vaken kl 5 imorse o trodde faktiskt på solsken idag oxå. Himlen var helt rööööd. Blev så imponerad att jag tog ett kort på det. Dock så syns det inte lika tydligt på kortet. SUCK!


Igår efter jobbet åkte jag o Milli hem till Store/Lillebror Jonas för att se på film! Mycket trevligt. Blev bjudna på drinkar, med sugrör o drinkpinnar! Mums..Det gillar vi Milli! :)

Såg en riktigt bra men väldigt hemsk film som Hanna hade rekomenderat: Trade!! Se den..man får sig verkligen en tankeställare.

Jaha..idag ska jag på en Blindate som Hanna o hennes andra hälft har ordnat så gärna! Vi får väl se hur det kommer o gå..haha!!

Näh, nu skricker soffan efter mig! Jag kommer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0